Οροι και Προϋποθέσεις

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

I. Σχετικά με εμάς

Η υπηρεσία https://www.lilacare.gr/ προσφέρεται από τη Lila Rossa En-gros S.R.L. με έδρα τη λεωφόρο Voluntari, αρ. 81Α, πόλη Voluntari, Ρουμανία, 077190 που είναι καταχωρημένη στο Εμπορικό μητρώο με τον αριθμό J23/3719/2016, έχει μοναδικό κωδικό καταχώρησης RO30482602 και αναφέρεται παρακάτω ως  Εταιρεία.

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας με τα παρακάτω μέσα:

Ταχυδρομικά στη διεύθυνση επικοινωνίας: Bd. Voluntari, nr. 81A, oras Voluntari, Romania, 077190.

Με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο: [email protected] - για ερωτήσεις σχετικά με διαδικασίες παραγγελιών, μεθόδους πληρωμής, μεθόδους παραλαβής, αιτημάτων επιστροφής χρημάτων, κλπ.

Τηλεφωνικά στο νούμερο:

II. Σχετικά με τη LilaCare

Η LilaCare είναι μια υπηρεσία ηλεκτρονικού εμπορίου που προσφέρει στους χρήστες της τη δυνατότητα να αποκτήσουν τα προϊόντα που είναι αναρτημένα. Η αγορά των προϊόντων γίνεται βάση παραγγελιών που γίνονται στο σάιτ ή τηλεφωνικά.

III. Πνευματικά δικαιώματα

Ολόκληρο το περιεχομένου αυτού του ιστότοπου (κείμενα, εικόνες, γραφικά, κουμπιά, προγράμματα, στοιχεία γραφιστικής ιστότοπου, σχόλια κλπ.) είναι ιδιοκτησία του Νόμιμου Προωθητή και των συνεργατών του και προστατεύεται σύμφωνα με το Νόμο των δικαιωμάτων του δημιουργού και άλλων νόμων που αφορούν στο δικαίωμα της πνευματικής ιδιοκτησίας. Το περιεχόμενο δεν μπορεί να αναπαραχθεί παρά μόνο με τη ρητή σύμφωνη γνώμη του Νόμιμου Προωθητή και την ακριβή αναφορά την πηγής πληροφοριών.

Ο συνδυασμός τους (σχεδιασμός του ιστότοπου) είναι αποκλειστική περιουσία του Νόμιμου Προωθητή και προστατεύεται από τους ίδιους νόμους. Η χρήση χωρίς γραπτή έγκριση οποιονδήποτε από τα στοιχεία που απαριθμήθηκαν παραπάνω τιμωρείται σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους.

Το περιεχόμενο και η σχεδίαση της LilaCare, όπως και κάθε άλλο υλικό που σχετίζεται με αυτήν και σας στέλνεται με μέιλ ή σας παρέχεται με οποιονδήποτε άλλο τρόπο (παράδειγμα: άρθρα, σχέδια, περιγραφή προϊόντων και οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο ) που ανήκουν στην Εταιρεία και/ή στους συνεργάτες της - εκεί όπου αυτό αναφέρεται ρητά - (δικαίωμα του δημιουργού) και προστατεύονται από την ισχύουσα νομοθεσία για την πνευματική ιδιοκτησία. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, να αναπαράγεται ή να επιτρέψετε σε οποιονδήποτε να χρησιμοποιήσει ή να αναπαράγει το περιέχομενο της LilaCare χωρίς να έχει γραπτή έγκριση, προκαταβολικά, από την Εταιρεία.

Επιτρέπεται η περιορισμένη δημιουργία, και μη αποκλειστική των υπερσυνδέσμων προς την αρχική σελίδα της LilaCare, για όσο διάστημα αυτή η λειτουργία δεν εμφανίζει τις παροχές της LilaCare με τρόπο λανθασμένο, υποτιμητικό και προσβλητικό. Δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε το σήμα της εταιρείας ή άλλα γραφικά, ή επωνυμίες ως τμήμα των υπερσυνδέσμων χωρίς να έχετε γραπτή έγκριση, προκαταβολικά, από την Εταιρεία.

IV. Εγγραφή ως χρήστης

Ο ιστότοπος LilaCare είναι προσβάσιμος δωρεάν, ενώ η απλή περιήγηση στις σελίδες του δεν έχει ως προϋπόθεση την εγγραφή ως χρήστης (δημιουργία λογαριασμού χρήστη στον ιστότοπο). Για να έχετε πρόσβαση, όμως, σε κάποιες υπηρεσίες που προσφέρει ο ιστότοπος, όπως αγορά προϊόντων που προσφέρει, λήψη του ενημερωτικού LilaCare ή επαλήθευση δικών σας παραγγελιών, θα χρειαστεί να κάνετε εγγραφή χρήστη (να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό χρήστη στο σάιτ).

Η εγγραφή χρήστη προϋποθέτει την προκαταβολικά αποδοχή από εσάς των Όρων και Προϋποθέσεων χρήσης της LilaCare και της Πολιτικής της. Αυτές οι προσαρμογές είναι η συμβολαιακη βάση των σχέσεων μεταξύ χρηστών και Εταιρείας μια και οι όροι και προϋποθέσεις χρήσης και πολιτικής μπορούν να μεταβληθούν, σας ζητούμε να τους επανελεγχεται κατά καιρούς. Σε περίπτωση που δεν θα είστε πλέον σύμφωνοι με τα προβλεπόμενα παρακαλούμε να μην συνδέεστε/κάνετε χρήση των υπηρεσιών LilaCare.

Αν χρησιμοποιείται τον ιστότοπο, είστε υπεύθυνοι σχετικά με τη διατήρηση της εμπιστευτικότητας των δεδομένων πρόσβασης στο λογαριασμό χρήστη που διατηρείτε στον ιστότοπο και είστε σύμφωνοι να αναλάβετε την ευθύνη για όλες τις ενέργειες που γίνονται από το λογαριασμό χρήση σας.

Η LilaCare πουλάει είδη για παιδιά κάτω των 14 (δεκατεσσάρων) χρόνων, αλλά διεκπεραιώνει τη συναλλαγή με ενήλικες, που έχουν δικαίωμα να κάνουν πληρωμές διαδικτυακά με τραπεζικές κάρτες ή με οποιαδήποτε άλλη μέθοδο πληρωμής γίνεται δεκτή από τη LilaCare. Αν έχετε ηλικία κάτω των 14 (δεκατεσσάρων) ετών, μπορείτε να αγοράσετε τα προϊόντα LilaCare, μόνο με τη βοήθεια γονιού ή κηδεμόνα.

Η LilaCare διατηρεί το δικαίωμα να κλείνει τους λογαριασμούς χρήστη, να αλλάζει και να αφαιρεί κείμενα, εικόνες, υπερσυνδέσμους, ή να αρνείται την πώληση προϊόντων, κατά την κρίση της.

V. Προσωπικά δεδομένα

Με την εγγραφή χρήστη στη LilaCare θα σας ζητήσουμε μια σειρά από προσωπικά στοιχεία, όπως όνομα και επώνυμο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ημερομηνία γέννησης αλλά και άλλες πληροφορίες προσωπικού χαρακτήρα, που επιτρέπουν να αναγνωρίζεστε ως χρήστης της υπηρεσίας LilaCare. Επίσης, για να εγγραφείτε στο ενημερωτικό περιοδικό ή στις ενημερώσεις LilaCare θα πρέπει να μας γνωστοποιείσετε μία ηλεκτρονική διεύθυνση σε ισχύ όπως και άλλα δεδομένα που σας αφορούν. Παρακαλούμε να συνδεθείτε με τη σελίδα όπου είναι αναρτημένη η Πολιτική για να ενημερωθείτε σχετικά με τις πληροφορίες που συλλέγει η LilaCare, τον τρόπο με τον οποίο γίνεται χρήση τους, όπως και για τα δικαιώματα προστασίας των ευαισθητων δεδομένων σας.

VI. Διαδικασία αγορών

Για να αγοράσετε και να έχετε στην κατοχή σας τα προϊόντα που προσφέρονται για αγορά στη LilaCare πρέπει να ακολουθήσετε τα κάτωθι βήματα:

-ταυτοποίηση και επιλογή προϊόντων

-εγγραφή σας ως χρήστης στη LilaCare

-πληρωμή προϊόντων. Η πληρωμή γίνεται διαδικτυακά ή με μεταφορά μέσω τράπεζας/διαταγή πληρωμής, σύμφωνα με τις συνθήκες που αναφέρονται στο Κεφάλαιο VII, ενώ το τελικό κόστος θα περιλαμβάνει την τιμή του προϊόντος που παραγγέλθηκε με τον ΦΠΑ, το κόστος αποστολής και, κατά περίπτωση, την αξία του πράσινου τέλους σύμφωνα με τους όρους HG448/2005.

-η παράδοση των προϊόντων που παραγγέλθηκαν και πληρώθηκαν θα συνοδεύονται, εφόσον συντρέχει λόγος, από το πιστοποιητικό εγγύησης, το πιστοποιητικό για τις υπηρεσίες μετά την πώληση που εξασφαλίζει ο παραγωγός/εισαγωγέας/διανομέας και/ή άλλα πιστοποιητικά κατά περίπτωση.

Με την αποστολή μιας ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας στη LilaCare, αποδέχεστε τον τρόπο επικοινωνίας (τηλεφωνικά ή με την ηλεκτρονική διεύθυνση) μέσω του οποίου ο Ιστότοπος διεκπεραιώνει τις λειτουργίες του.

VII. Πως κάνω αγορές

VII. 1. Τιμές

Με εξαίρεση τις περιπτώσεις που προβλέπεται κάτι διαφορετικό, οι τιμές των αναρτημένων προϊόντων LilaCare αποτελούν τις τελικές τιμές αγοράς και περιλαμβάνουν το ΦΠΑ (φόρο προστιθέμενης αξίας 19%, που ισχύει στη Ρουμανία). Οι τελικές τιμές αγοράς μπορεί να είναι κατά υπόδειξη των παραγωγών ή προμηθευτών, ή μπορεί να υπολογίζονται ανάλογα με τις στάνταρ τιμές που ισχύουν στη βιομηχανία του εμπορευομενου προϊόντος. Οι τελικές τιμές αγοράς μπορεί να μην αντιπροσωπευουν τις πλέον ανταγωνιστικες τιμές συγκεκριμένης μερίδας προϊόντων ή για ορισμένο χρονικό διάστημα.

Η LilaCare και οι προμηθευτές της δεν έχουν ευθύνη για τυχόν λάθη στις αναρτήσεις σχετικά με τις τιμές, τα χαρακτηριστικά ή τις εικόνες των προϊόντων. Σε περίπτωση που μία παραγγελία δεν μπορεί να περαιωθεί εξαιτίας τέτοιων λαθών, η LilaCare διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει τη συγκεκριμένη παραγγελία χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

Το ιντερνετικό κατάστημα LilaCare κάνει κάθε αναγκαία προσπάθεια για να παρέχει έγκυρες πληροφορίες σχετικά με τις τιμές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Παρόλα αυτά, υπάρχει η πιθανότητα κάποιες τιμές να είναι λανθασμένες. Σε περίπτωση καταγραφής παραγγελίας με παραπλανητικη τιμή, η LilaCare έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του Καταναλωτή.

Ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ την παραγγελία ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ μεταγενεστερη υποχρέωση κάποιας πλευράς απέναντι στην άλλη ή χωρίς κάποια πλευρά να μπορεί να αξιώσει στην άλλη ζημιές-συμφέροντα, στις παρακάτω περιπτώσεις και όχι μόνο:

-οι αναρτημενες τιμές στον ιστότοπο της LilaCare εμπίπτουν στην κατηγορία ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΤΙΜΗ, και είναι αποτελέσματα τεχνικών λαθών, λαθών του συστήματος, σερβερ ή των επικοινωνιών ανάμεσα στον παροχο και το σερβερ φιλοξενίας της ιστοσελίδας ή στην περίπτωση που οι βάσεις δεδομένων έχουν παραβιαστεί/φθαρεί/τροποποιηθεί/ή έχουν δεχθεί κυβερνοεπίθεση όπως εκείνες του τύπου ΑΡΝΗΣΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ (DOS), κοινωνική μηχανική, BOTNET, δούρειος ίππος και λοιπά.

-το προϊόν/τα προϊόντα που παραγγέλθηκε/παραγγέλθηκαν είναι σε ακατάλληλη φυσική κατάσταση όντας φθαρμένο ή κατεστραμμενο, ακατάλληλο για εμπορία, ή δεν υπάρχει πλέον στο απόθεμα μας ή σε εκείνο των προμηθευτών μας/ΔΕΝ μπορεί πλέον να παραγγελθεί αφού έχει/έχουν αποσυρθεί από την αγορά από τον παραγωγό/εισαγωγέα/διανομέα, και έχει/έχουν αντικατασταθεί από άλλο μοντέλο/άλλη σειρά/άλλη κατηγορία προϊόντων.

-οι πληροφορίες που παρέχονται από τον Πελάτη/Αγοραστή στον ιστότοπο της LilaCare είναι ελλιπείς και/ή λανθασμένες.

VII. 2. Τρόποι πληρωμής

Για την πληρωμή των παραγγελθεντων προϊόντων μπορείτε να επιλέξετε από τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:μεταφορά ποσού από τράπεζα/εντολή πληρωμής ή μετρητά στην παράδοση. Αν επιλέξατε ως τρόπο πληρωμής τη μεταφορά μέσω τράπεζας/εντολή πληρωμής, στην επόμενη οθόνη βλέπετε ευχαριστίες για την παραγγελία και σας δίνονται σχετικές πληροφορίες για την παραγγελία και την πληρωμή. Αυτές τις πληροφορίες θα τις λάβετε και σε μέιλ, σε μορφή απόδειξης (λεπτομέρειες στο κεφ. VII.2.1).  Αν επιλέξατε να πληρώσετε μετρητά/cash στην παράδοση, μετά την παραγγελία θα λάβετε σε μέιλ τις σχετικές πληροφορίες για την παραγγελία σας, με τη μορφή απόδειξης, ακολουθώντας στη συνέχεια η πληρωμή για το προϊόν στο άτομο που θα κάνει την παράδοση.

VII. 2.1 Πώς αγοράζετε και πληρώνετε προϊόντα από τον ιστότοπο LilaCare με μεταφορά τραπέζης/εντολή πληρωμής;

Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα μέσω της LilaCare ακολουθώντας τρία βήματα:

α. Επιλέξτε το προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε και πατήστε το σύνδεσμο 'Παραγγείλετε τώρα'

b. Εισάγετε/επιβεβαιώστε τα στοιχεία σας

Αυτές οι πληροφορίες είναι απαραίτητες για τη σωστή και έγκαιρη επεξεργασία της παραγγελίας σας. Παρακαλούμε να συμπληρώνετε σωστά τη φόρμα εγγραφής και να υποδεικνύετε τα άτομα στα οποία γίνεται η χρέωση και η παράδοση. Η ηλεκτρονική διεύθυνση έχει εξαιρετική σημασία επειδή οι πληροφορίες που σχετίζονται με την παραγγελία και τα προϊόντα που παραγγέλθηκαν θα μεταφερθούν με το μέιλ. Μία λάθος διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καθυστερεί ολόκληρη την διαδικασία της παραγγελίας. Ακόμη περισσότερο, η Εταιρεία δε θα μπορέσει να επικοινωνήσει μαζί σας και να σας ενημερώσει για την κατάσταση της παραγγελίας σας. Αν η διεύθυνση παράδοσης δεν είναι ίδια με τη διεύθυνση χρέωσης Παρακαλείστε να το υποδείξετε αποσημειώνοντας την επιλογή. Η διεύθυνση παράδοσης είναι ίδια με τη διεύθυνση χρέωσης στο τέλος της φόρμας παραγγελίας. Επιλέξτε τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής και επιβεβαιώστε πατώντας το 'Επόμενο Βήμα'.

Αν η διεύθυνση παράδοσης, η διεύθυνση χρέωσης, ή και οι δύο διαφέρουν από τις διευθύνσεις που έχετε δηλώσει στο λογαριασμό χρήστη του Ιστότοπου, πριν περάσετε στο επόμενο βήμα της διαδικασίας παραγγελίας εισάγετε τις διευθύνσεις χρέωσης και/ή χρέωσης που ισχύουν για τη συγκεκριμένη παραγγελία.

Αν επιλέξατε τον τρόπο πληρωμής μεταφορά μέσω τράπεζας/εντολή πληρωμής, θα λάβετε σε μέιλ μία απόδειξη με όλα τα στοιχεία που αφορούν στην παραγγελία σας, με επόμενο βήμα την πληρωμή σε όσο το δυνατόν πιο σύντομο χρόνο. Στη διαδικασία πληρωμής με τραπεζική μεταφορά/εντολή πληρωμής, πρέπει να αναφέρετε στο τμήμα Λεπτομέρειες πληρωμής της εντολής πληρωμής, τον αριθμό της απόδειξης που λάβατε με μέιλ και αποτελεί επιβεβαίωση της παραγγελίας που κάνατε.

VIII. Εγγύηση και σέρβις μετά την πώληση

Για οποιαδήποτε λεπτομέρεια σχετικά με την εγγύηση παρακαλούμε να επικοινωνείτε με το τμήμα σέρβις. Όλα τα εμπορευομενα προϊόντα έχουν εγγύηση 2 ετών που μπορεί να επιμηκυνθει με πακέτα επιμήκυνση εγγύησης που μπορούν να αγοραστούν από αυτό εδώ το σάιτ.

IX. Περιγραφή και επιστροφή προϊόντων

Η Lila Rossa καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε οι πληροφορίες που εμφανίζονται στον ιστότοπο να είναι όσο το δυνατόν πιο ακριβής. Παρόλα αυτά, η Lila Rossa δεν εγγυάται ότι οι περιγραφές των προϊόντων ή άλλων τύπων υλικών που σχετίζονται με αυτά είναι ακριβείς, πλήρεις, επικαιροποιημενες ή χωρίς λάθη. Αν ένα προϊόν που προσφέρετε από τη Lila Rossa είναι διαφορετικό σε σχέση με την σχετική περιγραφή στον ιστότοπο, μπορείτε να το επιστρέψετε σεβομενοι τους κανονισμούς της Πολιτικής επιστροφής προϊόντων του σάιτ και την ισχύουσα ρουμανική νομοθεσία.

IX. I. Χρονικά περιθώρια άσκησης του νομικου δικαιώματος αποχώρησης

Ο Καταναλωτής έχει δικαίωμα να ενημερώσει γραπτά (στη φόρμα επιστροφής που βρίσκεται στον προσωπικό λογαριασμό του ιστότοπου www.lilarossa.ro) τον έμπορο ότι παραιτείται από την αγορά χωρίς να επικαλεστει αιτία και χωρίς κυρώσεις. Σύμφωνα με το Διάταγμα αρ. 34/2014, που αφορά στα δικαιώματα του καταναλωτή. Τα προϊόντα επιστρέφονται μέσα σε 14 ημερολογιακες μέρες από την παραλαβή του πακέτου.

IX. II. Γενικοί όροι που έχουν ισχύ στην επιστροφή προϊόντων.

Σε περίπτωση που ξέρετε να αξιοποιήτε αυτό το δικαίωμα έχετε την υποχρέωση να επιστρέψετε τα προϊόντα σε κατάσταση που να επιτρέπει την περαιτέρω πώλησή τους (χωρίς φθορές, με τα σχετικά αξεσουάρ, στην κατάσταση στην οποία παραληφθηκαν κλπ.), μέσα σε 14 ημερολογιακες ημέρες από την ημερομηνία που ο Αγοραστής ή τρίτο πρόσωπο, άλλο από τον μεταφορέα, που υποδειχθηκε από τον Αγοραστή, παρέλαβε τα προϊόντα στα χέρια του.

IX.III Τα προϊόντα που δεν εμπίπτουν στην άσκηση νόμιμου δικαιώματος υπαναχωρησης

Ο Καταναλωτής δεν μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που παρέλαβε:

-που έχουν ληγμένο πιστοποιητικό εγγύησης, με εξαίρεση των περιπτώσεων στις οποίες τα δύο μέρη έχουν συμφωνήσει διαφορετικά

-τα προϊόντα που έχουν διαμορφωθει ως προσωποποιημενα

-τα προϊόντα που δεν μπορούν να επαναχρησιμοποιηθουν για λόγους υγιεινής ή προστασίας της υγείας (για παράδειγμα προϊόντα περιποίησης, μακιγιάζ που αποσφραγιστηκαν κλπ.).

IX.IV Επακόλουθα άσκησης του δικαιώματος υπαναχωρησης

Σε περίπτωση που τα προϊόντα είναι το αντικείμενο του νομιμου δικαιώματος υπαναχωρησης θα επιστραφεί όλο το ποσό που εισπράχθηκε από την LilaCare με τον αριθμό πληρωμής της παραγγελίας για την οποία ασκήθηκε το δικαίωμα υπαναχωρησης, με εξαίρεση το κόστος παράδοσης.

Στη βάση του άρθρου 13(2) του Επείγοντος Διατάγματος αρ. 34/2014 που αφορά στα δικαιώματα των καταναλωτών, ο Καταναλωτής κατανοεί και δίνει ξεκάθαρα τη συγκατάθεσή του ώστε η επιστροφή των ποσών να γίνει αποκλειστικά μέσω τραπεζικής μεταφοράς, έχοντας κατά αυτόν τον τρόπο την υποχρέωση να προμηθεύσει στη LaCare τα στοιχεία ενός τραπεζικού λογαριασμού για τη μεταφορά του ποσού. Η επιστροφή θα γίνει μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή του πακέτου το αργότερο. Η LaCare μπορεί να αναβάλει την επιστροφή μέχρι την ημερομηνία που θα παραλάβει τα προϊόντα. Τα προϊόντα που επιστρεφονται θα αποσταλούν από τον Αγοραστή στον Αποστολέα SC Lila Rossa En-gros SRL,  διεύθυνση Bd. Voluntari, nr. 81A. oras Voluntari.

IX. V Τρόπος άσκησης του νομικού δικαιώματος υπαναχωρησης και συμβολαιακου δικαιώματος υπαναχωρησης

Ο Αγοραστής ή, κατά περίπτωση, ο αποστολέας της Παραγγελίας, για να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχωρησης, πρέπει να ενημερώσει ρητά τη LilaCare για την απόφασή του να υπαναχωρηση από το παρόν συμβόλαιο, κάνοντας χρήση μιας δήλωσης /φόρμας επιστροφής. Ο αγοραστής μπορεί να συμπληρώσει και να στείλει ηλεκτρονικά την κλασσική φόρμα υπαναχώρησης που διατίθεται από το σάιτ www.lila-rossa.ro  ή οποιαδήποτε άλλη δήλωση, η χρήση της κλασσικής φόρμας μη όντας υποχρεωτική. Για να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα υπαναχώρησης είναι αρκετό ο Αγοραστής να στείλει ενημέρωση σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν να εκπνευσει ο χρόνος υπαναχώρησης.

IX. VI Επιστροφή του πακέτου με κουριερ

Ο Αγοραστής ή ο παραλήπτης της Παραγγελίας, που επιθυμεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης επιστρεφοντας το προϊόν με κουριερ, πρέπει να στείλει το πακέτο με επιβεβαίωση παραλαβής στη SC Lila Rossa En-gros SRL, διεύθυνση Bd. Voluntari, nr. 81A, oras Voluntari.

Όταν ο Αγοραστής /παραλήπτης της Παραγγελίας δεν αποδεικνύει ότι όντως παρέδωσε το προϊόν σε κάποιον μεταφορέα σύμφωνα με τα παραπάνω, κάθε ρίσκο που συνδέεται με την επιστροφή του προϊόντος είναι ευθύνη του Αγοραστή ή του παραλήπτη της Παραγγελίας.

IX. VII Έξοδα

Σύμφωνα με το άρθρο 14(2) της Κατεπείγουσα Απόφασης αρ. 34/2014 που αφορά στα δικαιώματα των καταναλωτών στα πλαίσια συμβολαίων που υπογράφονται με επαγγελματίες, τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων καταβάλλονται από τον Αγοραστή. Κατ'εξαίρεση, σε περιπτώσεις ασυμφωνίας ανάμεσα στα προϊόντα που παρελήφθησαν και την παραγγελία, τα έξοδα επιστροφής θα καλυφθούν από την LilaCare.

X. Κριτικές, σχόλια, επικοινωνίες και άλλου είδους περιεχόμενο.

Οι χρήστες μπορούν να αναρτούν κριτικές, σχόλια και άλλου είδους περιεχόμενο, να στέλνουν υποδείξεις, ιδέες, να θέτουν ερωτήματα, να προτείνουν άρθρα ή άλλης κατηγορίας υλικό, για όσο χρόνο το υλικό τους δεν είναι παράνομο, πρόστυχο, απειλητικό, δυσφημιστικο, δεν αντιβαίνει στο δικαίωμα ιδιωτικοτητας ή στο νόμο προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας, δεν περιέχει ιούς ηλεκτρονικών μέσων, εμπορικά, πολιτικά μηνύματα που προτρεπουν σε μίσος ή έλλειψη ανοχής για λόγους φυλετικούς, θρησκευτικους, ρατσιστικους, σεξουαλικου προσανατολισμό, μηνύματα μαζικά ή άλλες κατηγορίες ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Προκειμένου να αναρτήσετε κριτικές, σχόλια, σκέψεις και άλλου είδους περιεχόμενο δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε ψευδείς ηλεκτρονικές διευθύνσεις ή ταυτότητες. Η LilaCare διατηρεί το δικαίωμα, αλλά δεν έχει την υποχρέωση να διαγράψει ή να τροποποιήσει όλους τους τύπους περιεχομένων που αναρτούν οι χρήστες και δεν έχει υποχρέωση να επανεξετάζει περιοδικά το περιέχομενο αυτό. Ταυτόχρονα με την ανάρτηση των κριτικών, σχολίων, σκέψεων και άλλου είδους υλικού στη LilaCare, εκχωρείτε, εκτός των περιπτώσεων κατά τις οποίες η Εταιρεία υποδεικνύει διαφορετικά, τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, με τρόπο μη αποκλειστικό, συνεχή, αμετάκλητο του αναρτημένου υλικού. Η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να μετατρέπει, αναπαράγει, μεταδίδει, προσαρμόζει, δημοσιεύει, διανέμει το υλικό που αναρτούν οι χρήστες με κάθε μέσο μαζικής επικοινωνίας από οποιαδήποτε χώρα. Με την ανάρτηση κριτικών, σχολίων, σκέψεων και άλλων ειδών περιεχομένου στην LilaCare, εκχωρειτε στην Εταιρεία το δικαίωμα χρήσης του ονόματός σε σχέση με το αναρτημένο υλικό, εγγυαστε ότι κατέχετε ή ελέγχετε με κάποιον τρόπο, το δικαίωμα πνευματικής ιδιοκτησίας των υλικών που αναρτάτε, ότι το υλικό που αναρτάτε δεν παραβιάζει κανέναν όρο της ανάρτησης των κριτικών, σχολίων, σκέψεων και άλλων τύπων περιεχομένου από πλευράς των χρηστών, της LilaCare.

Η LilaCare έχει το δικαίωμα, αλλά όχι την υποχρέωση να παρακολουθεί, να διορθώνει ή να διαγράφει οποιουδήποτε είδους περιεχόμενο ή ενέργειες των χρηστών στον Ιστότοπο. Η LilaCare δεν είναι υπεύθυνη και δεν φέρει ευθύνη για κανένα περιεχόμενο που αναρτάται από τρίτους στον Ιστότοπο. Η LilaCare έχει δικαίωμα να μην δημοσιεύει όλα τα σχόλια και άρθρα που προτείνουν οι χρήστες.

XI. Ανώτερα βία

Η LilaCare, οι συνεργάτες της ή /και γενικά οι προμηθευτές των προϊόντων ή υπηρεσιών προς τη LilaCare δεν μπορεί να θεωρηθούν υπεύθυνοι για καμία καθυστέρηση ή λάθος που προκύπτει άμεσα ή έμμεσα από αιτίες που δεν εξαρτώνται από τη θέληση της LilaCare. Αυτή η απαλλαγή περιλαμβάνει, αλλά δεν περιορίζεται σε: λειτουργικά σφάλματα του τεχνικού εξοπλισμού της LilaCare, έλλειψη λειτουργίας της σύνδεσης ίντερνετ ή της τηλεφωνικής σύνδεσης, ιοί ηλεκτρονικών μέσων, μη εξουσιοδοτημενη πρόσβαση στα συστήματα της LilaCare, σφάλματα χειρισμού, όπως και περιπτώσεις ανωτέρας βίας που καθορίζει η ισχύουσα ρουμανική νομοθεσία.

XII. Προβολή

Η LilaCare μπορεί να προβάλει, μέσα από τις σελίδες της, διαφημίσεις στα προϊόντα προσφοράς της καθώς και στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τρίτων. Με τη χρήση του σάιτ LilaCare και την αποδοχή των Όρων και Προϋποθέσεων χρήσης του και της Πολιτικής εμπιστευτικοτητας εκφράζετε με τρόπο άμεσο την αποδοχή του να είστε ο παραλήπτης τέτοιου περιεχομένου με εμπορικό χαρακτήρα.

XIII. Καταγγελίες που αφορούν στην καταπάτηση του νόμου σχετικά με την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας.

Η LilaCare σέβεται το δικαίωμα τρίτων στην πνευματικη περιουσία. Αν παρατηρήσετε ότι ο Ιστότοπος περιέχει πληροφορίες που καταπατούν το δικαίωμά τους στην πνευματική ιδιοκτησία, παρακαλούμε, να μας ενημερώσετε στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο νούμερο τηλεφώνου ή στη διεύθυνση αλληλογραφίας που είναι αναρτημένα στο κεφάλαιο 'Σχετικά με εμάς' του παρόντος συμβολαίου.

XIV. Ισχύουσα νομοθεσία

Οι υπηρεσίες που προσφέρονται από την Εταιρεία μέσω της LilaCare υπάγονται στις διατάξεις της ρουμανικής νομοθεσίας, και ειδικότερα του Νόμου 365/2002 που αφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, Διάταγμα 130/2000 σχετικά με την προστασία των καταναλωτών κατά την σύνταξη και εκτέλεση συμβολαίων από απόσταση, HG 448/2005 και η Ευρωπαϊκή Οδηγία EC/96/2002, που ρυθμίζει το φορολογικό καθεστώς του πράσινου τέλους που έχει εφαρμογή στα ηλεκτρονικά προϊόντα.

Οι όροι και προϋποθέσεις LilaCare υπόκεινται στη ρουμανική νομοθεσία. Σε περίπτωση αντιδικίας θα γίνει, αρχικά, προσπάθεια εύρεσης φιλικής λύσης, με χρονικό περιθώριο 30 εργάσιμες ημέρες από την καταχώρηση της καταγγελίας στην έδρα της LilaCare. Σε περίπτωση που δεν γίνει διευθέτηση μέσα στα χρονικά όρια που αναφέρθηκαν πιο πάνω, οι αντιδικίες των δύο Πλευρών θα επιλυθούν στα αρμόδια δικαστήρια του Δήμου Βουκουρεστίου.

XV. Παρουσίαση προσφοράς

Η LilaCare διατηρεί το δικαίωμα να κάνει, οποτεδήποτε, οποιαδήποτε αλλαγή των τιμών και τεχνικών στοιχείων που παρουσιάζονται στο σάιτ LilaCare, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Τα τεχνικά στοιχεία που εμφανίζονται στο σάιτ έχουν πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν αντιπροσωπευουν μια συμβολαιακή δέσμευση. Οι φωτογραφίες του σάιτ LilaCare έχουν χαρακτήρα ενημερωτικό και μπορεί να υπάρχουν διαφορές ανάμεσα σε αυτές και το προϊόν.